Na de rust van de mdc begonnen de plannen al snel een richting te krijgen, de GPR 22 Ford eco boost wordt flink onderhanden genomen, deze staat bijna al weer gereed voor de nieuwe test in oktober, de fenek rally staat boven aan de lijst verteld Henri van Steenbergen.
Waarom een onbekendere rally, Mede doordat Leon Munsters heeft aangegeven dat z’n Motorhart niet kan ombuigen naar een autohart. Het enthousiasme, commitment van een ieder binnen team Oryx, ik heb er zeer bewondering voor gaat Leon Munsters verder. Bij mij komt dat gevoel niet genoeg bovendrijven. Enja dat heb je net nodig als je aan de zwaarste rally gaat deelnemen, de Dakar-rally. Dan ga je tot het gaatje en verder..dat kan maar op één manier,… 200% adrenaline….
Het is een mooi jaar binnen team Oryx geweest maar ik maak graag plek vrij voor iemand die dit gevoel wel 200% heeft.
Er was maar een gedachte bij het hele team, “Daan van Ooijen”
Een paar jaar geleden binnenkomen bij team Oryx als web developer, maar stond al snel in de schuur tussen de monteurs, Koen, Edwin en Wim. Onze toppers die niet bang zijn om een nachtje door te halen.
Daan heeft dezelfde passie, vol energie, is avontuurlijk en draait nergens zijn hand voor om!!
Maar navigeren is nieuw, we hebben er het volste vertrouwen in dat het een mooi proces gaat worden.
Eyck Willemse gaat hem ondersteunen en alle listige navigatie skills bijbrengen.
We houden onze focus op de Dakar, alleen de weg ernaar toe wordt langer, is dit erg? nee zeker niet!!
We genieten volop van het proces er naar toe en dat is precies waar onze passie en kracht binnen team Oryx ligt💪